CFM tinde să-și optimizeze calitatea serviciilor

Pentru a facilita îmbunătățirea calității serviciilor prestate de Î.S. Calea Ferată din Moldova, responsabilii de la întreprindere au instalat în gările feroviare din țară cutii poștale care vor asigura corespondența directă a cetățenilor cu managerul instituției în condiții de confidențialitate.

În acest fel, compania îndeamnă călătorii și beneficiarii serviciilor CFM să informeze administrația întreprinderii cu privire la orice tip de inconveniențe cu care se confruntă în procesul de interacțiune cu structurile Căii Ferate din Moldova și să transmită sesizări, recomandări și reclamații prin intermediul cutiilor poștale instalate în gările feroviare din republică și în imediata apropiere a blocului administrativ al CFM.

Reamintim că mesajele Dumneavoastră vor purta caracter confidențial și vor fi preluate în fiecare lună nemijlocit de consilierul directorului general și transmise personal administratorului întreprinderii.

Vă mulțumim anticipat pentru receptivitate!