Informații importante | Важная информация
Companie - Știri


     

    Stimați reprezentanți mass-media

     

    Întreprinderea de Stat ,,Calea Ferată din Moldova(CFM) are deosebită plăcere de a vă invita la ceremonia de sosire a 6 locomotive noi, model ТЭ33А (din cele 12) conform proiectului de investiții finanțat de către Uniunea Europeană, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) și Banca Europeană de Investiții (BEI).

    Ceremonia oficială va avea loc pe platforma centrală a gării feroviare Chișinău pentru data de 14 iulie 2020, ora 10:00.

     


    23.06.2025 | Infrastructura feroviară – lucrările de reabilitare continuă
    Lucrările de reabilitare a tronsonului de cale ferată Bender-Basarabeasca-Etulia-Giurgiulești continuă. Până în prezent au fost executate reparații capitale și medii ale liniei feroviare pe secțiunea Căinari-Zloți. Specialiștii au înlocuit peste 60 de macazuri la 14 stații, iar liniile de cale ferată au fost reconstruite la stațiile Căușeni, Zaim, Zloți, Căinări și Cimișlia. ...

    20.06.2025 | Trenul de pompieri – din nou în acțiune
    Echipa de pompieri a trenului de intervenție la incendii a Întreprinderii de Stat “Calea Ferată din Moldova” a reacționat promt, oferind asistență Inspectoratului General pentru Situații de Urgență la stingerea incendiului, izbucnit într-un depozit de mobilă din sectorul Botanica al mun.Chișinău. La 19 iunie 2025, ora 18.30, garnitura trenului de pompieri din cadrul echipei nr.5 a Serviciului Pază Militarizată, compus din 2 cisterne a câte 60 tone și vagonul de pompieri cu utilaj specializat, s-a deplasat în zona stației tehnice Chișinău 3 pentru asigurarea cu apă a autospecialelor de intervenție a pompierilor, antrenate în localizarea și lichidarea incendiului. ...

    16.06.2025 | Puncte feroviare de oprire – optimizarea continuă
    Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” continuă procesul de optimizare a structurii și a procesului de producție. Până la finele anului curent 21 din cele 71 de stații feroviare, urmează a fi transformate în puncte feroviare de oprire. Specialiștii au studiat și analizat logistica operațiunilor de transport de marfă pe linia de cale ferată din țară și au stabilit, că o parte din infrastructura feroviară nu este utilizată în procesul de producție de mulți ani. Totodată, întreținerea și deservirea acestor porțiuni de cale ferată, a clădirilor și construcțiilor auxiliare, duce la cheltuieli nejustificate, agravând situația financiară dificilă a întreprinderii. ...
    Afișați mai multe ...
    Contactează-ne!