Informații importante | Важная информация
Companie - Știri


    Iurii TOPALA: Am devenit mai atractivi!

     

    Directorul General al Î.S. „Calea Ferată din Moldova”, Iurii Topala, a efectuat o vizită de lucru la depourile de locomotive și vagoane din orașul Basarabeasca. Acesta a inspectat felul în care decurg lucrările de reparație a garniturilor și a discutat cu șefii de acolo despre aprovizionarea cu materiale necesare, dar și despre fluctuația cadrelor.

    „Mă bucur să constat că i-am găsit pe angajații noștri mai motivați, mai responsabili și mai operativi în procesul de lucru, așa cum este specific pentru feroviari. Acest lucru se datorează atât restituirii restanțelor salariale, cât și aprovizionării cu piese de schimb, echipamente de lucru. Oamenii și-au recăpătat încrederea de altădată, iar noi i-am asigurat că CFM a pășit deja pe un drum sigur, stabil și ireversibil”, a spus șeful de la CFM.

    De asemenea, directorul întreprinderii a declarat că numărul celor interesați de angajările la „Calea Ferată” a crescut în ultima perioadă. „Responsabilii din Basarabeasca ne-au transmis și o veste bună. Dacă până acum filialele din țară duceau lipsă acută de cadre, de curând, oamenii au început să depună cereri de angajare. Este un indicator important pentru noi. Vom continua să muncim pentru dezvoltarea acestui sector. Ne vom consolida atenția și munca pentru a deveni mai atractivi”, a conchis Iurii Topala.

    Mai mult, acesta susține că pentru anul curent sunt planificate lucrări importante de reabilitare a sectorului feroviar. Acestea vizează inclusiv reparațiile curente a locomotivelor și vagoanelor, a infrastructurii și a depoului.„Am planificat reabilitarea a 600 de vagoane, care cândva au fost lăsate de izbeliște și vom desfășura lucrări de întreținere și reparație a altor o mie de vagoane din parcul deja existent și funcțional. În acest fel, vom putea face față numărului sporit al solicitărilor de transport marfar din partea agenților economici. În anul ce urmează vom da startul lucrărilor de renovare a infrastructurii feroviare pe sectorul cu cea mai mare lungime. Sperăm să începem și lucrările de renovare a depoului de locomotive din Basarabeasca, astfel încât specialiștii noștri – sudori, electricieni, mecanici etc. – să beneficieze de condiții de muncă mai bune, iar procesul de lucru să devină mai rapid și mai eficient”, a precizat Iurii Topala.

                Amintim că sectorul feroviar al Republicii Moldova se află în plin proces de reorganizare și restructurare. Proiectul este finanțat și monitorizat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Banca Europeană de Investiții și Uniunea Europeană.


    14.02.2024 | Serghei Tomșa a fost numit în funcția de Director general interimar al Î.S. “Calea Ferată din Moldova”
    Astăzi,14 februarie 2024, Directorul general al Agenției Proprietății Publice, dl Roman Cojuhari, l-a prezentat pe dl Serghei Tomșa, în calitate de director general interimar al CFM, acesta, pînă în prezent a îndeplinit funcția de vicedirector general, responsabil de infrastructură și tracțiune....

    14.02.2024 | CFM- 3 ani de provocări, progrese și rezultate
    În ultima zi a exercitării funcției de Director general al Î.S ”Calea Ferată din Moldova”, Oleg Tofilat, a prezentat în cadrul unei conferințe de presă raportul de activitate pentru anii 2021-2024. În raport se rergăsește descrierea proiectelor de infrastructură feroviară initiate în această perioadă, a acțiunilor întreprinse pentru stabilizarea și redresare a situației economice din cadrul întreprinderii, dar și alte acțiuni importante pentru dezvoltarea sectorului feroviar în Republica Moldova....

    04.01.2024 | Comunicat informative privind proiectul de reabilitare a coridorului feroviar Nord-Centru "RLF - Moldovan Railways Crisis Response" ("RLF-Raspuns de Urgenta-Caile Ferate din Moldova") în cadrul inițiativei Solidarity Lanes
    Creșterea capacității rețelei feroviare naționale prin reabilitarea liniilor de cale ferată pe coridorul Vălcineț-Ungheni-Căinari, cu înlăturarea restricțiilor de viteză și masă a trenurilor. Domeniul de aplicare general: Proiectul își propune să ofere capacitate suplimentară de infrastructură de-a lungul coridorului Nord-Central și să ofere acces îmbunătățit la porturile Constanța, Galați, Giurgiulești și Reni. Proiectul va realiza acest lucru prin eliminarea restricțiilor severe de viteză de-a lungul coridorului prin reînnoirea căii și balastului în locații critice. ...
    Afișați mai multe ...
    Contactează-ne!