ANTICORUPȚIE          
Informații importante | Важная информация
Companie - Știri


    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate călătorilor

     

    Ne dorim o mai bună calitate  a serviciilor oferite pasagerilor

     

    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate  călătorilor. Deşi procesul de trecere de la un nivel de calitate la unul superior şi în strictă corespundere cu practicile şi standardele internaţionale este anevoios şi implică  costuri   suficient de mari,  administraţia întreprinderii insistă continuu în favoarea unei asemenea schimbări. Dovadă sînt condiţiile  bune oferite călătorilor  care circulă pe ruta Chişinău-Odesa, dar şi a celor care merg la Iaşi. 

    Începînd cu prima zi a anotimpului estival - 1 iunie 2019 - trenul modernizat de pe ruta Chișinău-Odesa a circulat zilnic, iar la solicitarea călătorilor numărul locurilor sa dublat, oferindu-se vagoane suplimentare. Călătorii au avut posibilitatea de a solicita băuturi răcoritoare sau cafea.

    Şi trenul Chişinău-Iaşi se înscrie reuşit în parametrii de calitate care corespund tendinţelor de modernizare urmate de CFM. Pasagerii trenului beneficiază de siguranță și confort cu Wi-Fi gratuit și aer condiționat. 

    Suntem în plin proces de îmbunătățire a condiţiilor pentru pasagerii de pe toate  rutele internaţionale.

    Recent a fost semnat un contract cu un agent economic care se va ocupa de spălarea albiturilor. De menționat este și faptul că au fost achiziționate uniforme noi pentru însoțitorii de tren. 

     Este absolut evident că modernizarea serviciilor  de transport pasageri nu poate fi făcută printr-un  simplu ordin emis de administraţie, iar problemele cu care se confruntă acest sector îşi au originea în timpuri pe care nu le-am putut influenţa în nici un fel. CFM  este parte   integrată în ansamblul economiei naţionale, iar problemele cu care s-a confruntat aceasta din urmă au produs efecte şi asupra magistralei.

    Soluţionarea problemelor cu care se confruntă Î.S. „Calea Ferată din Moldova”  cere timp, investiţii şi o implicare constantă a factorilor de decizie. Toate acestea, unite într-un efort comun, vor produce schimbarea inclusiv pe întrega dimensiune a transportului călători, ceea ce ne va permite să raportăm  o calitate mai bună oferită pasagerilor  care pleacă din  gara  Chişinău spre orice altă destinaţie.

     

     

     

     


    24.12.2020 | La mulți ani!
    Stimați colegi,Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, vă adresez sincere felicitări și cele mai calde urări de bine.Anul 2020 a fost unul diferit, cu provocări și obstacole.Fie ca Noul An 2021 să fie marcat doar de ascensiuni și de armonie. Să vă fie casa plină, de belșug și de lumină.Magia sărbătorilor să vă aducă sănătate, noroc, vise împlinite și fericire alături de cei dragi!...

    26.10.2020 | Adrian Onceanu: „CFM trebuie să rămână în proprietatea statului”
    În cadrul unui interviu pentru CURENTUL, directorul Î. S. „Calea Ferată a Moldovei” (CFM), Adrian Onceanu, a vorbit despre testarea noilor locomotive, ce achiziții mai trebuie făcute pentru a acoperi necesitățile CFM, modernizarea CFM; dar și planurile pe termen scurt și mediu....

    29.09.2020 | Ploile au generat pagube.
    În rezultatul ploilor torenţiale care au căzut pe 29 septembrie curent în raioanele de sud ale Republicii Moldova a fost afectat segmentul de cale ferată Abaclia-Comrat, la kilometrul 22, pichetul 7-10, spălînd stratul de pietriş de sub traverse pe o lungime de circa 400 metri, pe alocuri la o adîncime de pînă la 60 de centimetri....
    Afișați mai multe ...
    Contactează-ne!