Companie - Știri


    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate călătorilor

     

    Ne dorim o mai bună calitate  a serviciilor oferite pasagerilor

     

    ÎS „Calea Ferată din Moldova” arată o preocupare constantă faţă de calitatea serviciilor prestate  călătorilor. Deşi procesul de trecere de la un nivel de calitate la unul superior şi în strictă corespundere cu practicile şi standardele internaţionale este anevoios şi implică  costuri   suficient de mari,  administraţia întreprinderii insistă continuu în favoarea unei asemenea schimbări. Dovadă sînt condiţiile  bune oferite călătorilor  care circulă pe ruta Chişinău-Odesa, dar şi a celor care merg la Iaşi. 

    Începînd cu prima zi a anotimpului estival - 1 iunie 2019 - trenul modernizat de pe ruta Chișinău-Odesa a circulat zilnic, iar la solicitarea călătorilor numărul locurilor sa dublat, oferindu-se vagoane suplimentare. Călătorii au avut posibilitatea de a solicita băuturi răcoritoare sau cafea.

    Şi trenul Chişinău-Iaşi se înscrie reuşit în parametrii de calitate care corespund tendinţelor de modernizare urmate de CFM. Pasagerii trenului beneficiază de siguranță și confort cu Wi-Fi gratuit și aer condiționat. 

    Suntem în plin proces de îmbunătățire a condiţiilor pentru pasagerii de pe toate  rutele internaţionale.

    Recent a fost semnat un contract cu un agent economic care se va ocupa de spălarea albiturilor. De menționat este și faptul că au fost achiziționate uniforme noi pentru însoțitorii de tren. 

     Este absolut evident că modernizarea serviciilor  de transport pasageri nu poate fi făcută printr-un  simplu ordin emis de administraţie, iar problemele cu care se confruntă acest sector îşi au originea în timpuri pe care nu le-am putut influenţa în nici un fel. CFM  este parte   integrată în ansamblul economiei naţionale, iar problemele cu care s-a confruntat aceasta din urmă au produs efecte şi asupra magistralei.

    Soluţionarea problemelor cu care se confruntă Î.S. „Calea Ferată din Moldova”  cere timp, investiţii şi o implicare constantă a factorilor de decizie. Toate acestea, unite într-un efort comun, vor produce schimbarea inclusiv pe întrega dimensiune a transportului călători, ceea ce ne va permite să raportăm  o calitate mai bună oferită pasagerilor  care pleacă din  gara  Chişinău spre orice altă destinaţie.

     

     

     

     


    07.11.2019 | Comunicat de presă
    Administraţia Î.S. ”Calea Ferată din Moldova” informează că toate operaţiunile de verificare a garniturilor de tren fac parte dintr-un proces activ de identificare şi prevenire a tentativelor de introducere pe teritoriul ţării a mărfurilor fără ca acestea să fie supuse procedurilor legale. Drept dovadă serveşte demersul CFM adresat tuturor vămilor cu care are relaţii de colaborare, ca acestea să intensifice acţiunile de control....

    01.11.2019 | Stimați călători!
    Începând cu 1 noiembrie 2019, vânzarea biletelor de călătorie și a documentelor de transport de către orice administrație feroviară (indiferent de locul întocmirii documentelor) la trenurile din traficul intern al republicilor Belarus, Kazahstan, Kîrgîzstan, Federația Rusă se va efectua cu aplicarea tarifului intern al statelor nominalizate....

    23.10.2019 | Comunicat de presă
    Conducerea Î.S. „Calea Ferată din Moldova” informează că descinderile care au avut loc în dimineața zilei de 23 octombrie la una din filialele din Chișinău ale magistralei, au fost o reacție promptă la demersul Serviciului Securitate Internă al întreprinderii înaintat organelor de drept pentru a trage la răspundere angajații CFM care sînt bănuiți de implicare în activități ce fac obiectul unor investigații, de acest fel, de depășirea atribuțiilor de serviciu...
    Afișați mai multe ...
    Contactează-ne!